piątek, 16 października 2015

#9 Halloween

W dzisiejszym poście pokaże wam jak ja robię, wycinam dynię.
Jest to banalnie proste podobno ale zobaczymy co mi wyjdzie bo robię to pierwszy raz..
Etap 1
Mam dynię przeed sobą i szukam wzoru na nią w internecie.


Etap 2
Wybrany przezemnie wzór drukuję.


Etap 3
No i zaczynam zabawe z dynią. Na początku wykraiwuję kapelusz. Wycinam jego pod kątęm, ponieważ jakby był prostopadle zapadałby się do środka


Etap 4
Teraz nadeszła pora na "wyczyszczenie" dyni od środka,


Etap 5
Wycinanie, przykładam sobię tą moją wydrukowaną kartę i zacznam obryzowywać nożem wzór na dyni.

Etap 6
Nadeszła pora aby wyciąć wzór.


Etap 7
Moja praca już zkończona, zostało mi tylko włożyć świeczkę w dynię, zapalić ją i delektować się zapachem
dyni jak i świeczki.




Okazało się że wycinanie dyni nie jest tak proste i mimo swojego pierwszego razu, podoba mi się to co zrobiłam, a wy jak ocenicie moje starania?

Dziękuję również za same pozytywne komentarze pod ostatnim postem, dla mnie to dużo znaczy bo widzę że ktoś czyta moje posty ;)


Oczywiście zapraszam:

39 komentarzy:

  1. mi się nigdy nie chciało bawić w wycinanie dyni :D/K

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak robiliśmy na plastykę tobie wyszła bardzo zgrabna :) A o naszej lepiej nie mówić :D

    http://miczagblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda :) Ja jeszcze dyni nigdy sama nie robiłam, nawet nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! :* mega pomysłowe :)
    xshandy.blogspot.com
    biorę udział w konkursie, w którym do wygrania jest sesja zdjęciowa:)
    byłabym bardzo wdzięczna gdybyś dała pozytywną ocenę w linku poniżej:* z góry dziękuję!
    http://ddob.com/blogbook/id/4569/unusual-vogue

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł, ja nie świętuję Halloween :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ci to wyszło,aż ciężko uwierzyć,że to twoja pierwsza taka dynia!
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt świetny!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ty tez dynie zrobilas, ladny wzor... Twoja byla bardziej miekka ze z latwoscia wycielas taki wzorek?:) mój poleciał z ręki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko było mi ją wycinać, bo może na zdjęciach tego nie widać ale bardzo gruge ma te ścianki, i aby w miare wyciąć musiałam mieć przy sobie około 3 noży, różnej wielkości heh

      Usuń
  9. Świetnie Ci to wyszło ;)
    Ile czasu zajęło Ci to wszystko ? ;>

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie obchodze halloween, to nie jest zgodne z polska tradycja :P xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna dynia! Ja nie uznaję tego święta ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ci to wyszło, ja nigdy nie próbowałam robi takich lampionów, ale chyba mnie przekonałaś:)

    OdpowiedzUsuń

  13. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. co za magiczny pomysł!!! pięknie to wygląda z włożoną świeczką! :)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt! Bardzo efektownie się to prezentuje :)

    Konkursy internetowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł :).
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :).

    OdpowiedzUsuń
  17. super efekt :) tylko u mnie w mieszkaniu niestety nie byłoby gdzie umiejscowić fajnie takiej dyni:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo łatwy a przy tym efekt końcowy świetny! =D
    Ja rok temu wycinałam dynie i bardzo się przy tym namęczyłam.
    Dlatego taki sposób jest świetny i prosty, przy czym nie zła zabawa gwarantowana! Heh...^^


    Zapraszam do mnie na recenzje filmu: [klik]! Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Halloween i wszystko co z nim zwiazane! <3 Swietna ci wyszla dynia mi zawsze takie kaleczne wychodza :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł! :D
    Może być obs za obs. :)
    dussiowataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze mówiąc jeszcze nie widziałam dyni bez wyciętej twarzy dlatego bardzo pomysłowe! :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Podejrzewam, że gdybym tylko miała czas, to pobawiłabym się w to. Jendak niestety nie mam nawet kiedy spać.
    jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to daj znać :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie to wygląda :D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy ?:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super efekt końcowy :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawde fantastyczny blog! Kolejny ciekawy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomysłów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty naprawde miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/10/moda-to-deklaracja-twojej-wasnej.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyszła, sama też robiłam w zeszłym roku dynię, ale jakoś tym razem dopadł mnie jakiś leń.
    Zapraszam do mnie: m3rmvid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na dynię ;D Możliwe,ze wykorzystam ;D
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy post ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie Ci wyszło :)
    Pozdrawiam :)
    http://iinkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń