piątek, 27 listopada 2015

#12 LBA

Elo, hej, siema, cześć w dzisiejszym poście przychodzę do was, aby zrobić LBA (Libster Blog Award). Bede starała się odpowiedzieć na pytania, mam nadzieje że was nie zanudzę, ponieważ mysle że niczym szczególnym nie wyróżnię się tutaj. Choc moze? Dla to co robię uważam za zwykłe, ale zdarzają się przypadki gdy że ze zwykłych rzeczy robią się niezwykłe heh. Nie będę już przedłużać wiec przejdę do pytań.

Na Czym polega nominacja?
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę". Przyznaje się ją blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia. Po nominacji należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 10 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Wiec ktos Musiał Mnie nominować, A tym kimś jest:

1. Oglądasz seriale? Jeżeli tak, to kakie?

Tak, Oglądam "M jak miłość" od jakis paru lat, czemu? wcześniej oglądałam wraz z mamusia Teraz żart z pewnym nawykiem, przyzwyczajeniem haha. Również zaciekawił mnie serial "O mnie się nie martw" i z zagranicznych seriali oglądam "American Horror Story"




2. Jaka jest Twoja pasja?

Muzyka, gotowanie, diy(chodzi tu o to że lubię robić sama duż prostych rzeczy),czasem jak coś mnie natknie gram na gitarze.

3. Lubisz samotne spacery? Często na takie chodzisz?

Bardzo, ale niestety nie mam na to czasu, ponieważ chodzę do szkoły kończę późno, potem siadam do lekcji / nauki, jak orientuję się to jest wieczór ï nici,z planu. Weekendy poświęcam Ttrochę czasu znajomym i sie uczę ... Ach ta szkoła 24/7 + Weekendy. 




4. Twoje Największe marzenie?

Moim największym marzeniem jest bycie szczęśliwa, abym za 10lat byla kimś spełnionym, abym nieżałowana swoich wyborów, abym żyła chwila, abym nadal przyjaźniła się z mają przyjaciółką. Teraz takie które moge spełnić niedługo, na pewno koncert mojego idola (czyli Justina Biebera) i dostanie się do Liceum o kierunku ekonomicznym (lub coś podobnego)



5. Twój ulubiony miesiąc? Dlaczego on?

Czerwiec, ponieważ kończy się szkoła nie jest jeszcze zbyt gorąco (+ 28stopni), choc się zdarza.Zaczynają się wakacje, czyli czas odpoczynku od szkoły, nauki, nauczycieli.
 Wolność

6. Jaka piosenka opisuje Twój dzisiejszy Dzień?








7. podoba Ci sie piercingu?

Zalezy w jakich miejscach np. pępek, warga, język, czy klasycznie w uchu mi nie przeszkadzają a w zasadzie są bardzo fajne. Tez trzeba znać umiar bo jeśli ktos przesadzi z tym to raczej jest już odpychające.




8. Co chciałabyś w sobie zmienić?

Moge Wszystko? Hahaha Moze Charakter zostawiłabym, moje podejście do życia, kolor włosów, paznokcie, a tak, to figure bym zmieniłam i mam nadzieje że mi sie to uda heh

9. Przedmiot szkolny, którego nienawidzisz?

Polski, Nie jestem humanistką i raczej nie będę, choc moze jakby pani lepiej prowadziła lekcje to może bym się zainteresowała, słuchała czy nawet lubiła ten trzedmiot,a tak jak prowadzi lekcje to mnie zniechęciła i mój polski najczęściej wygląda tak że albo gram w cos na telefonie albo słucham muzyki (jeśli naprawde są nudne tematy), lecz oczywiscie notuję wszystko aby nie bylo.  

10. Co daje Ci blogowanie?

Oderwanie sie od rzeczywistości, od mnóstwa fałszywych osób wokół mnie. Daje mi w pewnym stopniu szczęście czytając komentarze. Założyłam go na spontanie i zamierzam go tak prowadzić. ;)



Ja natomiast nominuję:
Moje Pytanie do nominowanych:

1.Od kiedy prowadzisz bloga i czemu go założyłaś/eś?
2.Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
3.Jaka piosenka Ciebie opisuje?
4.Co sądzisz o patriotyzmie, walczyłbyś/aś o Polskę gdyby była taka potrzeba?
5.Jakie masz cele i marzenia w życiu?
6.Czy jesteś osobą tolerancyjną?
7.Najgłupsza sytuacja jaka Ci się przydażyła? 
8.Podobają Ci się tatuaże i czy chciałabyś/łbyś kiedyś zrobić sobie tatuaż?
9.Wymarzony zawód?
10.Czym jest dla Ciebie blogowanie?

24 komentarze:

  1. Dziękuje za nominacje, ciekawe pytania odpowiem w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi , pozdrawiam :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi, gratuluję nominacji :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi, kiedyś brałam udział w takiej nominacji :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi ;)

    http://craaazygiiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi! Też zmieniłabym figurę najchętniej :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. American Horror Story jest mega! I w ogóle ciekawy wpis :)
    https://gadagadula.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie ma czasu na spacery jak wracam do domu jest ciemno.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to nie przepadam za LBA, bo jest najzwyczajniej w świecie nudne.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe odpowiedzi, piosenki JB i już cie lubię <3 hah, pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi. :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Ja również oglądam z mamą "M jak miłość" i co do percingu mam takie samo zdanie jak ty.

    Zapraszam
    Daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne odpowiedzi :) ją wolę Pierwszą Miłość, ale czasem oglądam i M jak miłość :)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe odpowiedzi :) m jak miłość raczej nie przypadł mi do gustu
    pozdrawiam
    szare-oczy-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post :) M jak miłość to fajny serial, chociaż bardzo dawno go nie oglądałam. Pozdrawiam!

    blueberry-teddybear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O tematyczny post ! Jestem belieber :)

    OdpowiedzUsuń
  19. M jak miłość to ja chyba do końca życia będę oglądać ;D
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesujący post :)
    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli się zgadzasz, zaobserwuj i daj znać u mnie :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne odpowiedzi - super piosenki :)
    High Five!
    http://fridayp.blogspot.com/ <--------

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne piosenki ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    zachęcam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie nominację , idzie się dużo dowiedzieć o osobie , która prowadzi danego bloga.
    Również bardzo lubię ,,M jak Miłość" i ,,O mnie się nie martw".
    U mnie spacery codziennie są pełne energii i radości iż spaceruję z dziećmi :)
    Mam kolczyk w języku i szczerze powiem że jestem od niego uzależniona , bez niego seplenię;)

    FAJNE ODPOWIEDZI, świetny blog , z przyjemnością obserwuje i zapraszam do siebie :
    Maminelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń