czwartek, 31 grudnia 2015

#/14 Happy New Year

Postanowienia nowo roczne.
Na końcu starego roku lub na początku nowego zakładamy co chcemy w nim zrobić. Często po 2-3 miesiącach zapominamy o tym i nic nie robimy.
Ja w tym roku postanowiłam że zapiszę sobie te postanowienia nowo roczne i będę je trzymać w miejscu widocznym dla mnie.
A wy macie już postanowienia noworoczne?
Jeśli tak to jakie macie sposoby aby pamiętać o swoich postanowieniach?












W nadchodzącym roku życzę wam spełniania swoich marzeń, zawsze dążenia do celu. aby ten rok był lepszy od tego co jeszcze mamy. A przede wszystkim dużo uśmiechu, aby dobry nastrój nikogo nie opuścił, aby złych chwil było o wiele mniej (albo w ogóle)  

Oczywiście zapraszam:



19 komentarzy:

  1. Też stawiam swoje postanowienia noworoczne w widocznym miejscu, żeby o nich nie zapomnieć w natłoku zajęć ;) Pomysłowe zdjęcia z lampkami, świetnie wyszły :D I oczywiście Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! :) ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem! Ja nie robię postanowień Noworocznych. Bardzo podobają mi się te zdjęcia *.*
    http://julia-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi przypomina przyjaciółka!
    Było by mi miło jak byś wpadła
    na mojego bloga i zostawiła po sobie
    ślad. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecia w światełkach to coś co lubię :)
    pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego ! I wytrwałości w postanowieniach ja też je umiejscowiłam w widocznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku!:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie powodzenia w wypełnianiu postanowień! :D
    Świetne zdjęcia :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te lampki pomysłowo :) Ja w sumie nie mam postanowień na ten rok…

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Postawiłam sobie wiele postanowień noworocznych, a jak wyjdzie z ich realizacja to się zobaczy :)
    Życzę by Tobie realizacja Twoich postanowień, nie sprawiała problemów i ogólnie życzę powodzenia oraz szczęśliwego, nowego roku 2016 :)

    NOWY POST-ZAPRASZAM!♥
    Pozdrawiam Ciepło! :)
    ~ Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety w takie coś nie wierze. Staram się po prostu małymi kroczkami realizować swoje plany i z tego jestem mega zadowolona niż jakieś postanowienia bo one przeważnie się nie udają . Dzięki za zaproszenie i zapraszam również na swojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. słodkie zdjęcia:))
    śliczny swiąteczny nastrój 😚

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na zdjęcia. Może za rok spróbuję również takie coś zrobić.

    zapraszam do mnie
    morelllocherry.blogspot.com jeśli spodoba ci się mój blog to skomentuj, zaobserwuj :)
    Odwdzięczę się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Mają taki świąteczny klimat! <3 Do postanowień trzeba dążyć powolutku i nie poddawać się od razu. A i postanowienia nie powinny być ponad nasze siły. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. tak uroczo z tymi swiatelkami zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o postanowienia noworoczne jestem za, sama mam podobny wpis na blogu. Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne!
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post!
    Zapraszam do sb : book-is-the-answer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Spóźnionego szczęsliwego nowego roku ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń