niedziela, 20 września 2015

#2 Haul kosmetyki z ameryki

Jest to moje pierwsze zamówienie ze strony Kosmetyki z ameryki.




Jak widać na zdjęciu jest dużo kosmetyków, połowa z nich są mojej przyjaciółki która zamawiała razem ze mną, pozdrawiam Ole ;)

Oto co było w moim zamówieniu, zapewne niedługo powiem wam czy warto to kupować czy też lepiej zainwestować w coś droższego. Ja trzymam się zasady że drogo nie zawsze oznacza lepiej, parę z tych rzeczy widziałam w Rossmanie tylko że dwa razy drożej. 






Niestety tego tuszu już nie ma na stronie ale wygląda on tak:



Jestem bardzo zadowolona z tego zamówienia, na pewno będę jeszcze nie raz stamtąd zamawiać.
Zapraszam do komentowania jeśli wam się podoba ;)




1 komentarz:

  1. Ja tam w sprawach kosmetyków wymagająca nie jestem, bo używam ich sporadycznie. Ale przyznam, że gąbeczki to super sprawa. Ostatnio używam ich do podkładu, który trzyma się na twarzy dłużej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń