środa, 30 września 2015

#5 50 Przypadkowych faktów o mnie.


1. Mam na imię Beata
2. Mieszkam w Warszawie
3.Lubię żelki
4. Nie lubię się uczyć
5. Bardziej wole przedmioty ścisłe od humanistycznych ;)
6. Mam 2 młodszych braci
7. Lubię wychodzić ze znajomymi 
8. Mam jedną najlepsząprzyjaciółke, traktuję ją jak siostrę
9. Ona nie wie że zaczełam prowadzić bloga ups ;D
10. Jako jedna z nielicznych (z moich znajomych) mam miejsce do którego lubię wracać 
11. Jeśli bym mogła chętnie większość weekendów spędzałabym u dziadków na wsi.
12. Wolę wieś od miasta
13. Ale nie mogłabym mieszkać na wsi
14. Mam bardzo dobry kontakt z moimi dziadkami <3
15. Jestem otwarta na każdy gatunek muzyki
16. Jestem belieberką
17.Ale ostatnio słucham bardzo często one direction, 
18. Moim ulubionym raperem jest Zeus
19. Ulubione pory roku: lato i zima
20. najbardziej lubię wf i muzyke w szkole jak 
21. potrafie zrobić coś z niczego
22. o dziwo nie jestem leniwa
23. zawsze znajduję sobie coś do robienia
24. lubię odpoczywać
25. najwięcej się uczy gdy jestem w drodze (np. do dziadków czy gdzieś na dłuższa trasę)
26. zdarza mi się że piszę ściągi czasem :o
27. uczę się w gimnazjum
28. jako tako jest to dobre gimnazjum tylko niektórzy ludzie są wkurzający (pierwszaki, choć są wyjątki)
29. całkiem niedawno założyłam instagrama
30. ulubioną moją aplikacją jest snapchat
31. korzystam z portalu ask.fm już bardzo długo choć ostatnio bardzo rzadko odpowiadam
32. nie lubię w ludziach fałszywości
33. jestem osobą szczęrą aż do bólu
34. śmieszą mnie tacy ludzie którzy mają do mnie wąty a nie potrafią powiedzieć mi to w prost
35. Uwielbiam spagetti i pizze
36. na mieście jem najczęściej albo Mcdonald albo kfc (bardzo zdrowe)
37. kocham mrożone jogurty
38. nie lubię być chora, choć jestem ostatnio bardzo często
39. mam problemy ze wstawaniem bardzo rano
40. lubię robić zdjęcia
41. mam swoją ekipę znajomych z którymi wychodzę najczęściej
42. mam sporo wad
43. facebooka mam od paru lat 
44. Mi bardzo szybko leci czas
45. uwielbiam lody 
46. najczęściej kupuję lody w miejscowości moich dziadków <3
47. lubię ćwiczyć
48. nie lubię biegać ;)
49. jestem miłą osobą 
50. bardzo dobrze znoszę krytykę 

+moje zdjęcie z dzisiaj, przepraszam że nie jestem na nim cała ale to z powodu choroby



Również zapraszam:

8 komentarzy:

  1. Wydajesz sie mega pozytywna i super osoba! <3 xx powodzenia zycze!

    Kazdy komentarz i nowa osoba na bogu wywoluje usmiech na mojej twarzy <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem świetne początki powodzenia z blogowaniem <3 pozdrawiam cieplutko


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje i licze na rewanz! http://vpomykala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedmioty ścisłe rządzą! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie fakty, bo naprawdę można poznać drugą osobę :) Widzę, że pod niektórymi względami jesteśmy takie same, dlatego z chęcią zaobserwuje bloga :* Zdrowiej kochana, bo wiem jakie to nudne leżeć w domu :C Pozdrawiam, Sara !
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! ;*

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałaś dodać, że uwielbiasz siedzieć u mnie w domu i zjadać moje jedzenie <3
    Twoja Martysia :*

    OdpowiedzUsuń