wtorek, 22 września 2015

#3 Motywacje


Zapewne u każdego z nas przychodzi w życiu taki moment że zastanawiamy się a może się zmienić?, lub jest to spowodowane problemami w szkole, w domu nie mówie że ja nie mam problemów ale nauczyłam się odreagowywać inczej, z pożytkiem dla siebie i swojego ciała.
Chciałabym was zachęcić do ćwiczeń.
Pół godziny dziennie to jest mało a potrafi zdziałać cuda.

Do następnych wakacji zostało nam niecałe 10 miesięcy, mówimy że to dużo ale czy na pewno?
Dla naszego ciała jest w sam raz aby go wymodelować ;)
Rzeczy ważne dla mnie:
1.Powinniśmy ćwiczyć dla siebie a nie dla kogoś, bo ta osoba prędzej czy póżniej odejdzie.
2.Dla mnie ważna jest dobra muzyka przy ćwiczeniach
3.Odpowiednia dieta.

Bywa tak że mówie sobie nie dam rady czy chce się poddać ale wtedy pisze do przyjaciółki i ona mi pomaga aby się nie poddawać. Jeśli nie mamy takiej osoby zdjęcia, czy cytaty tak samo pomagają.

Więc zapraszam do ćwiczeń, nieważne ile waższy, nieważne jak wyglądasz, nieważne czy chcesz coś zmieniać, możesz to zrobić dla swojego zdrowia ;)

2 komentarze:

  1. Super blog, czekam z niecierpliwością na wiecej wpisów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, czekam z niecierpliwością na wiecej wpisów <3

    OdpowiedzUsuń